2008. december 14., vasárnap

Mini softbox - homemade


Egy szombat délután a barátnőm segítségével nekiláttam megcsinálni a mini softboxot a leírás szerint. Természetesen nem ugyanolyan lett, meg nem pont olyan kartonból vágtam ki, de azért sikerült, és észrevehető a változás, persze azért nem hasonlítható össze egy rendes boltban vehető softbox-al :)

Összehasonlítás: először Softbox nélkül, utána pedig azzal. (a "hátteret" pedig egy sima asztali lámpával világítottam meg)


Szerintem ahhoz képest hogy ilyen saját készítésű, egész jó. Szerintem majd késöbb megfogom csinálni nagyban is (ez kb. 15cm x 26cm).
Az egészhez amit felhasználtam az egy tortás doboz, illetve egy pizzás doboz, ami nem is lett volna fontos, csak sikerült elrontanom a kivágást, ezért kellett még szerezni anyagot. Folyékony ragasztó, alufólia, olló, ceruza, vonalzó, fehér póló, türelem - és kész is :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem ahhoz lépest, hogy homemade, tényleg fasza!
Gratz!
E_