2009. január 1., csütörtök

Házi softbox, kicsit komolyabban.

Flickr nézegetés közben akadtam rá egy képre, ahol 2 nagy, házi softbox-ot használ emberünk :) Csinált is hozzá leírást, szerintem érdemes megnézni, persze még ez sem tudja teljesen visszaadni a rendes boltban vehető softboxot, de azthiszem, eléggé közel jár hozzá, és ha megnézzük, hogy milyen képeket csinál vele, elgondolkodtató, hogy érdemes elkölteni 40+ ezer forintikat softboxra, vagy max. 5-10ezer forintból+kis barkácsolással csinálsz egy "ugyanolyat"?
Itt a link.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem ezt egy kis kézügyességgel meg segítséggel simán meglehetne csinálni, és eléggé szemléltető a képes leírás.
Do it yourself!

xt198 írta...

Igen, és szerintem ha kicsit több időm lesz, meg is fogom csinálni. Majd megmutatom mire jutottam :)