2009. március 8., vasárnap

Végre sikerült összehozni.

portrait Végre sikerült összehozni a 2. fotózást Vicával, sok jó kép lett szerencsére, de azért inkább csak a 4 (szerintem) legjobbat tettem ki flickr-re. Tessék megnézni. Szerencsére még az óriási vihar előtt sikerült kifogni azt a nagyon szép napos, bár nem eléggé meleg időt, szombat délután. Valamire rájöttem. Alig tudom levakarni ezt az 50-es fix obit a gépről, iszonyat jó képe van, meg arra is rájöttem, hogy nagyon kevés az a 4 aksis elem amit vettem a vakuba. Tuti kell még vennem 4-et, vagy inkább 8at :) Meg persze egy második vaku se ártana, mondjuk egy sb-800.
Majd ha lesz zsé.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Meglep, hogy képes voltál jelenleg egy SB-600-assal kiütni egy egész szettet. Nem tudom milyen akkumulátorokat használsz jelenleg, de vakuba nekem nagyon beváltak a Sanyo eneloopok. Klasszikus Ni-MH töltőkkel tölthetőek, és a kapacitásuk is majdnem eléri a klasszikus Ni-MH akkumulátorokét, 2000mAh. Kapni már 2700-ast, sőt még ezektől is többet, viszont ezek csak rögtön a töltés után képesek maximális kapacitást adni, már ha képesek. Ezzel ellentétben ez az eneloop nem veszti el a kapacitását néhány héttel, vagy hónappal később sem. Nincs az a dili, hogy az 1 hónapja nem használt akkumulátorokat fotózás előtt gyorsan után kell tölteni, hogy rendesen bírják. Volt klasszikus Sanyo 2500mAh-as szettem is, de azok egy év elteltével képesek voltak teljesen lemerülni 1 hét alatt. Ezeket pedig 26 hónapja használom gond nélkül, nem is kell törődnöm velük, csak akkor töltöm őket, amikor teljesen lemerültek. Ha még volna egy Voltcraft töltőm is hozzájuk, akkor az volna legjobb, de gazdasági válságra való tekintettel nem fogok most ebbe invesztálni 50-60€ összeget.

voidcontext írta...

Jó kis sorozat lett... Egyre jobb ;)

Az én 50esem sajnos nem jött meg, márc 15-e után érkezik a kamion :(

xt198 írta...

e1: A 4 ujratölthetős elemet töltővel együtt vettem, 12óra elvileg a teljes feltöltés.
Annyira merült le, hogy kb. már nem is világított a Ready piros lámpa..
Az elemek 2000mAh-sak (Ni-MH) és SBS (Power Box) márkájú.
Szóval nem totál lemerült, csak iszonyat idő után tudtam már csak ujravakuzni...

voidcontext:
Ebay?

voidcontext írta...

Nem, nem ebay, szimplán ki volt fosztva a bolt, ahova járok, és nem volt raktáron, mondták h kb 2 nap múlva várják a szállítmányt, majd két nap múlva kiderült, hogy késik a kamion :(

xt198 írta...

akkor már nemsokára megvan :)

voidcontext írta...

Hát... jövöhéten... remélem... Bár kíváncsi leszek, hogy mire ide ér, mennyi lesz... Ha sokkal több lesz, akkor nem veszem meg.

xt198 írta...

Mennyiért rendelted meg?

voidcontext írta...

Még a régi áron... 38K huf hivatalos nikon garanciával.